churp-churp

Friday 2 March 2012

ape kejadah ?

Greeting Text

heyy everybody, dah lme kn x update, yeah i know, tpi bukan sengaja, biella nihh ketandusan idea lhaa nk update, tpi kli nihh biella update. korg, hari nihh i nk cite psal kawan i sorg nihh, hmm die nihh berlagak sgt lhaa, btw kan bgos klau dri dulu je i x kwan ngn die coz die mkin menjadi-menjadi lahh perangai die. ok die kte anies nihh x reti lari lhaa, die kte i nan anies nihh bajet speaking lhaa tapi gagap jugak, weyy asila! aku malas lhaa nk maki kau, tpi aku nk ckap kau pernah ke speak kt kelas, im not want to upset you but i'm little bits anger with your behavior yg suke kutuk org, what kind the friend that you are??!! kutuk org belakang2. ok fine. i'm patience with your behavior, but now i'm sorry, i'm very tired with anies. kau ckap nihh kn kt anies:
anies awak x yah lhaa lari, awak tuhh dah lhaa asik pancit jea.
weyy bodoh  aku thu lhaa aku nihh x teror mcm kau kan. masok acara pon kalah. tpi mak aku ckap sukan x penting pelajaran lgi penting sebab tuhh aku ske speaking kt kelas . but lastly see anies dapat nombor 3. bru kau diam .n then mse anies tuhh blah kau ade kutuk die kan , kau ckap mcm nihh kan:
anies nihh aku ckap jgn msok lari, die nk msok jugak, aku kte gnti mimi, die x nak, biaselhaa anies kn keras kepala, aku dah mlas dah nk ckap kt die lgi.
weyy kau kte x ske kawan ngn org yg suke 'bergosip' tpi kau kutuk org jugak kt kawan2 aku sume. asila! kau igt aku nihh pekakkan telinga aku ke?? woyy aku dengar n then aku bgithu anies. biarlhaa anies msok , lgipon klau mimi msok belom tentu die menang.

okayy i like the moment just now at school. the moment that me and anies touching with you. haha padan mke kau rse sikit. laen kali suke lhaa mengutok orang !

okayy lhaa aku rse smpai disini lhaa aku ckap kt kau, me as friend want u to change, when u want to change asila, dulu beriyer ckap nk berubah tpi now , you' r not like that again , if u change ur behavior, we all want friend with u any more, if not__ u know what we all wanna do. okayy lhaa smpai sini post biella , i hope u read it asila :))))

No comments:

Post a Comment