churp-churp

Wednesday 7 March 2012

today a lot of misfortunes ='=

Greeting Text

hari nihh mmg hari suir aku kot, go to school when at stairs i fell down , omaigod i'm so ashamed. n then nak solat. ade pempuan nihh x puas hati ngn biella psal post blog biella yg past. nk thu x die ckap ape:
kau klau nk tulis kt blog pon agk2 arr x yah lhaa nk kutuk2 aku , libatkan aku.
i says :
haa!*pelik* itu untuk asila lhaa.
she says again:
aku tahulhaa untuk asila tpi kau tgok post kau bwah skali kau ade kte mimi kan, kau kte mimi klau msok pon belom tentu menang.
bru biella i wanna say ' iyerrlhaa' die terus tolak biella die kte " aku ade cri psal ngn kau ke x kan" n then trus blah. nk thu tak face mood die ape 'sad' . awak klau asila bce die nangis kite bole blah, tpi awk ? post tu untuk asila bkn untuk kau , cbe hidup jgn perasan. aku tulis psal kau sikit je , satu ayt je kn. 


pepps! die terasa ngn ayt yg biella petakkan , okayy i says to you, mean of the sentence bknnyer nk merendah2kan kebolehan kau tpi nk kutuk asila. apa pasal msti nk 'terasa', x perlu kot. lagipon kau x de kena mengena. 

nihh yg awk tulis kt wall awk kan? alahai terima kasih ckap blog kita cntik :) kita kn kte kita libatkan nama awk stu ayat je. lhaa tuhh pun nk perasan2. stop2 lhaa yerr.

No comments:

Post a Comment